Sponsortocht geslaagd! -Vrijwilliger in Sri Lanka! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu Sponsortocht geslaagd! -Vrijwilliger in Sri Lanka! - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu

Sponsortocht geslaagd! -Vrijwilliger in Sri Lanka!

Door: Milly Zeilstra (voorzitter)

Blijf op de hoogte en volg Milly

02 Januari 2009 | Sri Lanka, Colombo

De vrijwillige medewerkers van Stichting Childrenshome Sri Lanka wensen u:
een bijzonder en gezond 2009!

Resultaat sponsorfietstocht:
Christiaan Jacob heeft zijn fietstocht beeindigd na ongeveer 7000 km! Wát een prestatie! Hij heeft hiermee ook bijna 7000,- euro voor onze stichting binnengehaald! Gewéldig! Wij zijn Christiaan erg dankbaar voor dit bijzonder mooie gebaar! Christiaan is momenteel nog in India, maar is zéker van plan om ook de kinderen in het tehuis in Sri Lanka te gaan bezoeken! We houden u hiervan op de hoogte.

't Mayura Childrenshome in Sri Lanka:
Het gaat goed met "onze" kinderen in Sri Lanka! Momenteel draait de ambachtschool dagelijks met voorlopig enkele machines. Inmiddels zijn er al enkele kinderen, van buitenaf, die hier ook een ambacht leren. Zij verblijven intern voor de leerperiode. De kinderen zijn zichtbaar blij dat ze hiermee bezig kunnen zijn.

Vrijwilliger voor ons in Sri Lanka:
Op 24 december jl. is Anne Tijdhof voor 8 weken naar Sri Lanka vertrokken. Anne houdt ons minimaal wekelijks op de hoogte van alles. Zij zal een oor en oog voor de stichting zijn om te onderzoeken wat er verbeterd kan worden t.a.v. onder andere de dagindeling en mogelijke activiteiten van de gehandicapte kinderen in het Mayura Childrenshome (Boyshome).

U kunt de ontwikkelingen in die tijd volgen via http://www.annetijdhof.waarbenjij.nu waar u zich kunt aanmelden om de ontwikkelingen te volgen.

We horen/zien graag reacties op onze site... :)

Warme groet, namens het bestuur,

Milly Zeilstra
voorzitter http://www.childrenshomesrilanka.nl/

• 03 Januari 2009 - 00:39

Jolanda:

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met de kinderen. Ik vraag me af, is er nu voor elk kind een donateur? Het lijkt me leuk om dit jaar wat meer contact over Milan te hebben. Een hartverwarmend 2009 voor iedereen toegewenst!

• 18 Juni 2009 - 09:15

K.abiram:

please give as a place to master Abiram, Arthi, anushan

From
    Barath vajan
    Gadiyan

• 18 Juni 2009 - 21:50

Milly To K.abiram:

I don't understand you, can you explain what you mean to say?
    Who are you and from where?
    If you give your email, I can contact you..
    Greetings, Milly

Milly

Mijn naam is Milly Zeilstra. Ik ben voorzitter en oprichter van Stichting Childrenshome Sri Lanka. http://www.childrenshomesrilanka.nl Doel: kansarme kinderen helpen op reis door hun jeugd naar een betere toekomst! Wij zijn een relatief kleine stichting met een groot en effectief bereik en daar ben ik heel dankbaar voor. Alle medewerkers zijn vrijwilligers, alle onkosten m.b.t. de stichting, zoals ook bijv. reiskosten etc. worden door ieder uit eigen privémiddelen betaald. Persoonlijk: Ik heb vier volwassen kinderen, twee zoons en twee dochters en trotse oma van twee kleindochtertjes. Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg. Ik vind het belangrijk om kinderen hun eigen weg te laten kiezen e/o ze te helpen naar zelfstandigheid. Dit is ook de reden waarom ik deze stichting heb opgericht, om ook deze kinderen via hun eigen gemaakte kaarten, touwwerk, matten etc. te laten merken dat zij belangrijk zijn en ze op deze wijze ook geld kunnen verdienen!