Nog 6 dagen tot vertrek… - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen tot vertrek… - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen tot vertrek…

Door: Milly

Blijf op de hoogte en volg Milly

27 April 2008 | Sri Lanka, Colombo

Voor de fietstocht van 10.000 km

Hallo allemaal,

Tjonge zeg, wat ben ik trots dat ik mag schrijven dat Christiaan voor onze stichting zo’n ontzettend lange fietstocht gaat maken… en ik ben niet eens z’n moeder…. haha… Maar die is natuurlijk zelf ook allang bere-trots!!!
Zo, even genoeg veren voor nu… :-P ;)

Let op - Officiële start:
Tijd/-plaats: 13.00 uur / restaurant Cunera, in Rhenen.
A.s. zaterdag, 3 mei, rond 13.00 – 13.30 uur vertrekt dus de 24-jarige Christiaan, in z’n eentje, richting Sri Lanka voor een FIETS-tocht van 10.000 kilometer, die hij ter sponsoring opdraagt aan onze stichting. Gelden worden direct gestort naar Stichting Childrenshome Sri Lanka, op rekening, 1159 80008, o.v.v. sponsor-fiets-tocht.
Hij wil daarbuiten blijven, zei hij, omdat hij zelf voor z’n reis had gewerkt en gespaard!

We willen er oop 3 mei dan uiteraard zoveel mogelijk bekendheid aan geven via de krant en mond-op-mond-reclame! We hopen op heel veel belangstelling, want we willen een heel geweldig moment maken van het uitzwaaien van Christiaan voor deze fantastische actie!!

Vertel het svp aan zoveel mogelijk mensen en geef ook onze site door, waar via een link Christiaan op zijn reis te volgen is en ook de stand wordt bijgehouden.
Woon je in de buurt van Rhenen, Tiel, Wageningen, Veenendaal of ergens anders?
IEDEREEN IS VAN HARTE WELKOM!

Startadres: Restaurant Cunera www.restaurantcunera.nl , Grebbeweg 1, Rhenen.
Het is aan het viaduct, net boven het treinstation van Rhenen!

WIJ GAAN ERVOOR MET CHRISTIAAN……. U OOK???

Zie hiervoor ook:
www.childrenshomesrilanka.nl

Help de kinderen hiermee aan materialen en/voor machines voor de ambachtschool.

Hartelijke groet,

Milly Zeilstra (voorzitter)


  • 29 April 2008 - 10:21

    Shanthi:

    hee wat een leuk idee om dat te doen voor de kids in Sri Lanka :-) Ik ben zelf geadopteerd vanuit Sri Lanka en kom uit Veenendaal, als het gaat lukken dan kom ik zeker even kijken :-)

    Wens Christiaan maar veel succes en wellicht tot ziens in Sri Lanka :-)

    groetjes,
    Shanthi

  • 29 April 2008 - 11:10

    Reactie Op Shanti:

    Hoi Shanti,
    Leuk dat je ook komt kijken, zaterdag 3 mei rond 13.30 uur van restaurant Cunera in Rhenen. Je bent van harte welkom!
    En je mag christiaan zelf wel succes wensen: www.christiaanjacob.waarbenjij.nu

    Is natuurlijk ook te vinden via onze site www.childrenshomesrilanka.nl

    en vooral doorgeven hè, des te meer sponsors, des te beter voor de kinderen!

    groetjes, Milly
    (voorzitter SCSL)

    P.S. Wanneer ga jij naar Sri Lanka? Je mag mij ook mailen, zie site.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milly

Mijn naam is Milly Zeilstra. Ik ben voorzitter en oprichter van Stichting Childrenshome Sri Lanka. http://www.childrenshomesrilanka.nl Doel: kansarme kinderen helpen op reis door hun jeugd naar een betere toekomst! Wij zijn een relatief kleine stichting met een groot en effectief bereik en daar ben ik heel dankbaar voor. Alle medewerkers zijn vrijwilligers, alle onkosten m.b.t. de stichting, zoals ook bijv. reiskosten etc. worden door ieder uit eigen privémiddelen betaald. Persoonlijk: Ik heb vier volwassen kinderen, twee zoons en twee dochters en trotse oma van twee kleindochtertjes. Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg. Ik vind het belangrijk om kinderen hun eigen weg te laten kiezen e/o ze te helpen naar zelfstandigheid. Dit is ook de reden waarom ik deze stichting heb opgericht, om ook deze kinderen via hun eigen gemaakte kaarten, touwwerk, matten etc. te laten merken dat zij belangrijk zijn en ze op deze wijze ook geld kunnen verdienen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 113435

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

VIJF jaar JUBILEUM !!!

Landen bezocht: