Mijn eerste reis - Reisverslagen van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Mijn naam is Milly Zeilstra.
Ik ben voorzitter en oprichter van Stichting Childrenshome Sri Lanka.
http://www.childrenshomesrilanka.nl

Doel: kansarme kinderen helpen op reis door hun jeugd naar een betere toekomst!

Wij zijn een relatief kleine stichting met een groot en effectief bereik en daar ben ik heel dankbaar voor.
Alle medewerkers zijn vrijwilligers, alle onkosten m.b.t. de stichting, zoals ook bijv. reiskosten etc. worden door ieder uit eigen privémiddelen betaald.

Persoonlijk:
Ik heb vier volwassen kinderen, twee zoons en twee dochters en inmiddels een kleindochter, sinds november 2007.
Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg.
Ik vind het belangrijk om kinderen hun eigen weg te laten kiezen e/o ze te helpen naar zelfstandigheid. Dit is ook de reden waarom ik deze stichting heb opgericht, om ook deze kinderen via hun eigen gemaakte kaarten, touwwerk, matten etc. te laten merken dat zij belangrijk zijn en ze op deze wijze ook geld kunnen verdienen!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2010

Update na lange tijd....tehuis gaat goed!

07 Januari 2009

Vrijwilliger Anne gaat als een speer!!!

02 Januari 2009

Sponsortocht geslaagd! -Vrijwilliger in Sri Lanka!

06 Mei 2008

Het klopte in álle opzichten…..3 mei jl.

27 April 2008

Nog 6 dagen tot vertrek…
Milly

Mijn naam is Milly Zeilstra. Ik ben voorzitter en oprichter van Stichting Childrenshome Sri Lanka. http://www.childrenshomesrilanka.nl Doel: kansarme kinderen helpen op reis door hun jeugd naar een betere toekomst! Wij zijn een relatief kleine stichting met een groot en effectief bereik en daar ben ik heel dankbaar voor. Alle medewerkers zijn vrijwilligers, alle onkosten m.b.t. de stichting, zoals ook bijv. reiskosten etc. worden door ieder uit eigen privémiddelen betaald. Persoonlijk: Ik heb vier volwassen kinderen, twee zoons en twee dochters en trotse oma van twee kleindochtertjes. Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg. Ik vind het belangrijk om kinderen hun eigen weg te laten kiezen e/o ze te helpen naar zelfstandigheid. Dit is ook de reden waarom ik deze stichting heb opgericht, om ook deze kinderen via hun eigen gemaakte kaarten, touwwerk, matten etc. te laten merken dat zij belangrijk zijn en ze op deze wijze ook geld kunnen verdienen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 113305

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

VIJF jaar JUBILEUM !!!

Landen bezocht: