BELANGRIJKE OPROEP - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu BELANGRIJKE OPROEP - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu

BELANGRIJKE OPROEP

Door: Milly

Blijf op de hoogte en volg Milly

29 December 2005 | Sri Lanka, Colombo

>>> Vrijwilligers gevraagd <<<

Wij zijn een kleine stichting en zodoende kunnen we alles goed overzien en in de hand houden. Aan sommige dingen komen we niet toe, daarom deze oproep om ons te steunen met enkele hand- en spandiensten.

• Heb je verstand van Outlook en Excel?
Milly zoekt hulp bij ordenen van administratie in de computer.

Je kunt dan hulp bieden bij het ordenen van mails in Outlook;
een werkbaar adressenbestand aanmaken in bijvoorbeeld Excel en.... mij, Milly, uitleg geven.

Hiervoor is het handig als je in de buurt van Steenwijk woont of hiervoor naar Steenwijk willen komen op het adres van Milly Zeilstra.

Heb je interesse en af en toe een uurtje vrij en wil je meer weten?

Reageer per mail via info@childrenshomesrilanka.nl
of kijk op www.childrenshomesrilanka.nl

Schroom niet, maar mail me gewoon even voor wat info! Je kunt daarna altijd nog beslissen.

Alvast bedankt! Milly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milly

Mijn naam is Milly Zeilstra. Ik ben voorzitter en oprichter van Stichting Childrenshome Sri Lanka. http://www.childrenshomesrilanka.nl Doel: kansarme kinderen helpen op reis door hun jeugd naar een betere toekomst! Wij zijn een relatief kleine stichting met een groot en effectief bereik en daar ben ik heel dankbaar voor. Alle medewerkers zijn vrijwilligers, alle onkosten m.b.t. de stichting, zoals ook bijv. reiskosten etc. worden door ieder uit eigen privémiddelen betaald. Persoonlijk: Ik heb vier volwassen kinderen, twee zoons en twee dochters en trotse oma van twee kleindochtertjes. Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg. Ik vind het belangrijk om kinderen hun eigen weg te laten kiezen e/o ze te helpen naar zelfstandigheid. Dit is ook de reden waarom ik deze stichting heb opgericht, om ook deze kinderen via hun eigen gemaakte kaarten, touwwerk, matten etc. te laten merken dat zij belangrijk zijn en ze op deze wijze ook geld kunnen verdienen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 113428

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

VIJF jaar JUBILEUM !!!

Landen bezocht: