Nieuws op www.childrenshomesrilanka.nl - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu Nieuws op www.childrenshomesrilanka.nl - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu

Nieuws op www.childrenshomesrilanka.nl

Door: Milly

Blijf op de hoogte en volg Milly

30 December 2005 | Sri Lanka, Colombo

Lieve allemaal,

Al aan het oliebollen bakken??...of eten?? Misschien heb je nog even tijd tussen de bedrijven door, want.....
...er staat weer heel wat nieuws te lezen op onze "moeder"-site www.childrenshomesrilanka.nl

Daarnaast heb ik NOG een nieuwtje:
Ik heb n.a.v. de vorige update meteen al een aanmelding gekregen voor de Engelse vertaling van de website! En die kwam uit zeer onverwachte, maar bekende hoek. Het is namelijk Constans, die ook spullen voor ons heeft vervoerd in mei dit jaar en die ook met zijn vrouw bij de opening aanwezig was!
Geweldig Constans, dánk je wel!

Verder blijven we uiteraard vragen (ik lijk zelf wel een bedelaar...) om onze hoofd-website (of is 'moedersite' leuker?) door te blijven geven aan anderen. Iedereen kan zich natuurlijk ook zelf aanmelden op deze dagboeksite om bij elke update een mailtje te krijgen om op de hoogte te blijven.
Ik ga ervan uit dat iedereen dat nog steeds leuk vind en dat ik het anders wel hoor via milly@childrenshomesrilanka.nl

Ik hoop dat jullie de foto's op de moedersite en alle nieuwe foto's op deze site(!!!) mooi vinden!
Ik hou jullie op de hoogte!

Rest mij nog..... IEDEREEN een héél goed uiteinde te wensen, doe voorzichtig...
...en vooral een hele goede gezondheid en veel Licht en Liefde voor ieder op aarde in 2006!!!

Lieve groet, Milly

  • 02 Januari 2006 - 12:01

    Loes:

    Hey Milly,

    Allereerst een gelukkig nieuwjaar! Nog heel erg bedankt voor alles. We hebben een hele leuke tijd gehad in het boyshome. En ook erg leuk om te horen dat ze ons misten! Hebben we toch nog een indruk achtergelaten. Heel veel succes verder met de stichting. Ik hoop dat jullie nog veel goeds kunnen betekenen.

    Liefs Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milly

Mijn naam is Milly Zeilstra. Ik ben voorzitter en oprichter van Stichting Childrenshome Sri Lanka. http://www.childrenshomesrilanka.nl Doel: kansarme kinderen helpen op reis door hun jeugd naar een betere toekomst! Wij zijn een relatief kleine stichting met een groot en effectief bereik en daar ben ik heel dankbaar voor. Alle medewerkers zijn vrijwilligers, alle onkosten m.b.t. de stichting, zoals ook bijv. reiskosten etc. worden door ieder uit eigen privémiddelen betaald. Persoonlijk: Ik heb vier volwassen kinderen, twee zoons en twee dochters en trotse oma van twee kleindochtertjes. Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg. Ik vind het belangrijk om kinderen hun eigen weg te laten kiezen e/o ze te helpen naar zelfstandigheid. Dit is ook de reden waarom ik deze stichting heb opgericht, om ook deze kinderen via hun eigen gemaakte kaarten, touwwerk, matten etc. te laten merken dat zij belangrijk zijn en ze op deze wijze ook geld kunnen verdienen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 113431

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

VIJF jaar JUBILEUM !!!

Landen bezocht: