SPONSOR-FIETS-TOCHT, 10.000 km - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu SPONSOR-FIETS-TOCHT, 10.000 km - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Milly Zeilstra - WaarBenJij.nu

SPONSOR-FIETS-TOCHT, 10.000 km

Door: Milly

Blijf op de hoogte en volg Milly

18 April 2008 | Sri Lanka, Colombo

SPONSOR-FIETS-TOCHT NAAR SRI LANKA !!!
Voor gehandicapte kinderen en hun ambachtschool

volg dit via onze site:
www.childrenshomesrilanka.nl

Op 3 mei 2008 vertrekt de 24-jarige Christiaan Jacob op de fiets richting
Sri Lanka. Hij stelt deze sponsortocht ten doel aan onze stichting, Stichting Childrenshome Sri Lanka voor de toekomst van de gehandicapte kinderen.
Christiaan gaat voor minimaal een half jaar weg en komt daarbij via vele landen uiteindelijk in India, waaronder als een druppel het eiland Sri Lanka ligt in de Indische Oceaan. De fietstocht naar Sri Lanka is een flinke 10.000 kilometer!

Wij willen u oproepen om dit fantastische gebaar voor het goede doel van Christiaan te sponsoren. Hij bekostigt zijn reis zelf en wil dat het geld direct wordt overgemaakt op de rekening van Stichting Childrenshome Sri Lanka: Rabobank rekeningnummer:1159 80008, o.v.v. sponsorfietstocht SL.

SPONSORING:
Wij willen de sponsoring per kilometer doen; hetgeen tevens een leuke motivatie voor Christiaan is als hij de sponsor-stand ziet oplopen op zijn lange tocht van 10.000 km. We hopen dat u hem zo vér mogelijk sponsort.
U kunt sponsoren met 10 cent per kilometer, het traject bepaalt u zelf.
HELP hem en hiermee de kinderen op weg! Hieronder kunt u zien hoe dat werkt:

Aantal km = aantal euro’s:
Bedrijven:
10.000km = 1.000,-
7.500 km = 750,-
5.000 km = 500,-
4.000 km = 400,-
3.000 km = 300,-
2.000 km = 200,-
Hierbij wordt uw bedrijf vermeld op onze site, tenzij u aangeeft dat u dat niet wilt.

Particulieren: (ook als bedrijf kunt u uiteraard een korter traject kiezen)
1.000 km = 100,-
750 km = 75,-
500 km = 50,-
400 km = 40,-
300 km = 30,-
250 km = 25,-
200 km = 20,-
100 km = 10,-

We bedanken hierbij Christiaan voor zijn fantastische aanbod en zijn grote inzet!
We bedanken u hartelijk als toekomstige sponsor voor uw gift namens de kinderen!

Namens het bestuur, medewerkers en de webmaster van waarbenjij.nu,

Milly Zeilstra, voorzitter

Stichting Childrenshome Sri Lanka
RABO rekeningnummer: 1159 80008,
o.v.v. sponsor-fiets-tocht

U kunt de ontwikkelingen van de reis en sponsoring volgen via onze site
www.childrenshomesrilanka.nl

• 18 April 2008 - 09:19

Milly:

Alle reacties op de site zijn heel erg welkom, geef het aan veel mensen door!
    Milly

• 27 April 2008 - 14:44

Kitty:

Hoi Milly :)

Ik heb bovenstaand mailtje met de nodige links naar de sites, inmiddels naar veel bekenden en zelfs onbekenden gestuurd :D

groetjes en tot 3 mei a.s

Kitty trotse moeder van Christiaan ;)

• 27 April 2008 - 19:07

Reactie Op Kitty:

Je bent terecht een trotse moeder Kitty!
    Helemaal geweldig, hoop dat zij ook jouw voorbeeld zullen volgen!
    ;) Milly

Milly

Mijn naam is Milly Zeilstra. Ik ben voorzitter en oprichter van Stichting Childrenshome Sri Lanka. http://www.childrenshomesrilanka.nl Doel: kansarme kinderen helpen op reis door hun jeugd naar een betere toekomst! Wij zijn een relatief kleine stichting met een groot en effectief bereik en daar ben ik heel dankbaar voor. Alle medewerkers zijn vrijwilligers, alle onkosten m.b.t. de stichting, zoals ook bijv. reiskosten etc. worden door ieder uit eigen privémiddelen betaald. Persoonlijk: Ik heb vier volwassen kinderen, twee zoons en twee dochters en trotse oma van twee kleindochtertjes. Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg. Ik vind het belangrijk om kinderen hun eigen weg te laten kiezen e/o ze te helpen naar zelfstandigheid. Dit is ook de reden waarom ik deze stichting heb opgericht, om ook deze kinderen via hun eigen gemaakte kaarten, touwwerk, matten etc. te laten merken dat zij belangrijk zijn en ze op deze wijze ook geld kunnen verdienen!